საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

(ძველი ვერსია)
eng
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon

თარიღი: 26/03/2021

ბრძანების N::

ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტის საბჭოს სხდომის ოქმი N 3

26.03. 2021

დღის წესრიგი:

  1. სოციალური პრობლემების კვლევისა და ინტერვენციების ცენტრის შექმნა;
  2. ფსიქოლოგიის და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტის კურსდამთავრებულებისთვის აკადემიური ხარისხის მინიჭება, წარდგინება;
  3. სასწავლო საგანში: "განათლების პოლიტიკის ძირითადი ტენდეციები" (გ.შარვაშიძე) შეტანილი ცვლილების დამტკიცება;
  4. პროფესორთა მიერ შესრულებული სამუშაოს შეფასებისა და ანაზღაურების სისტემა;
  5. სხვა

ფაკულტეტის საბჭოს სხდომა გაიმართა ონლაინ, ზუმის აპლიკაციის მეშვეობით.

განსახილველ საკითხებთან დაკავშირებული  მასალები წინასწარ გაეგზავნათ საბჭოს წევრებს.

სხდომას ესწრებოდნენ:

საბჭოს თავჯდომარე: პროფესორი თამარ გაგოშიძე

ფაკულტეტის საბჭოს  წევრები :

ფსიქოლოგიის სასწავლო-სამეცნიერო დეპარტამენტი:

პროფესორები :

ლალი სურმანიძე

ასოცირებული პროფესორები:

მანანა მელიქიშვილი, ირინე ჟვანია, მაია მესტვირიშვილი, ეკატერინე ფირცხალავა, ლუიზა არუთინოვა, ხათუნა მარწყვიშვილი,  ანასტასია ქიტიაშვილი, თამარ აბაშიძე,  ვახტანგ ნადარეიშვილი, შორენა მამუკაძე, მედეა დესპოტაშვილი.

განათლების მეცნიერებათა სასწავლო-სამეცნიერო დეპარტამენტი:

პროფესორი: ქეთევან ჭკუასელი

ასოცირებული პროფესორი :

ზაქარია ქიტიაშვილი, რუსო სანაძე, ეთერ ღვინერია, იზაბელა პეტრიაშვილი

კენჭისყრაში სულ მონაწილეობდა 18  წევრი

განიხილეს:

1. სოციალური პრობლემების კვლევისა და ინტერვენციების ცენტრის შექმნის საკითხი

ფაკულტეტის საბჭოს მდივანმა ასოცირებულმა პროფესორმა ირინე ჟვანიამ დააყენა პირველი საკითხი, რომელიც ეხებოდა  სოციალური პრობლემების კვლევისა და ინტერვენციების ცენტრის შექმნის საკითხის.

ასოცირებულმა პროფესორმა ანასტასია ქიტიაშვილმა ისაუბრა თავის ინიციატივაზე. მან აღნიშნა ხაზი გაუსვა ფაკულტეტზე ამ ცენტრის დაარსების მნიშვნელობას და მოკლედ შეეხო ცენტრის დებულებას, რომელსაც წინასწარ გაეცნენ საბჭოს წევრები.

ფაკულტეტის საბჭოს თავმჯდომარემ პროფესორმა თამარ გაგოშიძემ ხაზი გაუსვა აღნიშნული ცენტრის მნიშვნელობას, თუმცა აღნიშნა, რომ სათაურის შეცვლა კარგი იქნებოდა. მისი აზრით, ცენტრის სათაურში -„ სოციალური პრობლემების კვლევისა და ინტერვენციების ცენტრი“ - კარგად არ ჩანს სოციალურ ფსიქოლოგიური კონტექსტი.

ფაკულტეტის საბჭოს წვრებმა იმსჯელე ცენტრის სათაურის რამდენიმე ვარიანტზე.

ფაკულტეტის საბჭომ კენჭი უყარა ცენტრის სათაურს:  „სოციალურ ფსიქოლოგიური კვლევის ცენტრი“.

მომხრე: 18

წინააღმდეგი: 0

თავი შეიკავა: 0

დაადგინეს: ცენტრის დაერქვას -  „სოციალური ფსიქოლოგიური კვლევის ცენტრი“.

ფაკულტეტის საბჭომ კენჭი უყარა, ასევე, ცენტრის დებულების დამტკიცებას.

მომხრე: 18

წინააღმდეგი: 0

თავი შეიკავა: 0

დაამტკიცეს:  „სოციალური ფსიქოლოგიური კვლევის ცენტრი“ -ს დებულება.

2. ფსიქოლოგიის და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტის კურსდამთავრებულებისთვის აკადემიური ხარისხის მინიჭება

ფაკულტეტის საბჭოს მდივანმა, ასოცირებულმა პროფესორმა ირინე ჟვანიამ საბჭოს წარუდგინა ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტის კურსდამთავრებულთათვის შესაბამისი აკადემიური ხარისხის მინიჭების საკითხი.

საბჭომ კენჭი უყარა წინადადებას:

მიენიჭოთ სოციალური მეცნიერებების ბაკალავრის აკადემიური ხარისხი ფსიქოლოგიაში და მიეცეთ შესაბამისი დიპლომი 2020/2021 სასწავლო წლის შემოდგომის სემესტრის კურსდამთავრებულებს:

სწავლების ძირითადი დარგი: ფსიქოლოგია

დიპლომი წარჩინებით

1  სტეფნაძე         სალომე            

დიპლომი ჩვეულებრივი

2         ბუჩუკური      ანი      

3          გუბელაძე       სალომე          

4          დოლიძე         ნუცა   

5          კაპანაძე           ნათია 

6          კენჭიაშვილი  შოთა  

7          კუკავა ანი      

8          მამაცაშვილი   თორნიკე        

9          მითაიშვილი   თინათინ        

10        ნარმანია          ნანა     

11        სალამაძე         ზურაბ

12        სტეფანოვი      თათია

13        ფოჩხუა           სალომე          

14        შავგულიძე     მარიამი          

15        ჩოკოშვილი    ნანა     

16        წულაია           სანდრო          

17        ჭითანავა         ანა      

18        ხაჭაპურაძე     თინათინ        

19        ხითარიშვილი ნინო  

მომხრე: 18

წინააღმდეგი: 0

თავი შეიკავა: 0

დაადგინეს: მიენიჭოთ სოციალური მეცნიერებების ბაკალავრის აკადემიური ხარისხი ფსიქოლოგიაში და მიეცეთ შესაბამისი დიპლომი 2020/2021 სასწავლო წლის შემოდგომის სემესტრის კურსდამთავრებულებს:

დიპლომი წარჩინებით

1          სტეფნაძე         სალომე             

დიპლომი ჩვეულებრივი

2          ბუჩუკური      ანი      

3          გუბელაძე       სალომე          

4          დოლიძე         ნუცა   

5          კაპანაძე           ნათია 

6          კენჭიაშვილი  შოთა  

7          კუკავა ანი      

8          მამაცაშვილი   თორნიკე        

9          მითაიშვილი   თინათინ        

10        ნარმანია          ნანა     

11        სალამაძე         ზურაბ

12        სტეფანოვი      თათია

13        ფოჩხუა           სალომე          

14        შავგულიძე     მარიამი          

15        ჩოკოშვილი    ნანა     

16        წულაია           სანდრო          

17        ჭითანავა         ანა      

18        ხაჭაპურაძე     თინათინ        

19        ხითარიშვილი ნინო

საბჭომ კენჭი უყარა წინადადებას:

მიენიჭოთ ფსიქოლოგიის მაგისტრის აკადემიური ხარისხი და მიეცეთ შესაბამისი დიპლომი 2020/2021 სასწავლო წლის შემოდგომის სემესტრის კურსდამთავრებულებს:

სამაგისტრო პროგრამა ,,ბავშვთა და მოზარდთა ფსიქოლოგიური შეფასება და კონსულტირება“

დიპლომი წარჩინებით

       1.   მღებრიშვილი ნინო          

დიპლომი ჩვეულებრივი

         2.   ყიფიანი ელენე                             

მომხრე: 18

წინააღმდეგი: 0

თავი შეიკავა: 0

დაადგინეს: მიენიჭოთ ფსიქოლოგიის მაგისტრის აკადემიური ხარისხი და მიეცეთ შესაბამისი დიპლომი 2020/2021 სასწავლო წლის შემოდგომის სემესტრის კურსდამთავრებულებს:

დიპლომი წარჩინებით

       1.   მღებრიშვილი ნინო                       

დიპლომი ჩვეულებრივი

         2.   ყიფიანი ელენე                                

საბჭომ კენჭი უყარა წინადადებას:

       მიენიჭოს კლინიკური ნეიროფსიქოლოგიის მაგისტრის აკადემიური ხარისხი და მიეცეთ შესაბამისი დიპლომი 2020/2021 სასწავლო წლის შემოდგომის სემესტრის კურსდამთავრებულს:

სამაგისტრო პროგრამა: ,,კლინიკური ნეიროფსიქოლოგია“

დიპლომი ჩვეულებრივი

1. გოგუაძე ასმათი                                        

მომხრე: 18

წინააღმდეგი: 0

თავი შეიკავა: 0

დაადგინეს: მიენიჭოს კლინიკური ნეიროფსიქოლოგიის მაგისტრის აკადემიური ხარისხი და მიეცეთ შესაბამისი დიპლომი 2020/2021 სასწავლო წლის შემოდგომის სემესტრის კურსდამთავრებულს:

სამაგისტრო პროგრამა: ,,კლინიკური ნეიროფსიქოლოგია“

დიპლომი ჩვეულებრივი

1. გოგუაძე ასმათს                                        

საბჭომ კენჭი უყარა წინადადებას:

მიენიჭოთ შრომისა და ორგანიზაციის ფსიქოლოგიის მაგისტრის აკადემიური ხარისხი და მიეცეთ შესაბამისი დიპლომი 2020/2021 სასწავლო წლის შემოდგომის სემესტრის კურსდამთავრებულებს:

სამაგისტრო პროგრამა: ,,შრომისა და ორგანიზაციის ფსიქოლოგია“

დიპლომი ჩვეულებრივი

  1. ანასტასიდი მარია                                   
  2. პაპავა სოფიკო                                           

მომხრე: 18

წინააღმდეგი: 0

თავი შეიკავა: 0

საბჭომ კენჭი უყარა წინადადებას:

მიენიჭოთ განათლების ბაკალავრის აკადემიური ხარისხი და მიეცეთ შესაბამისი დიპლომი 2020/2021 სასწავლო წლის შემოდგომის  სემესტრის კურსდამთავრებულებს:

 სწავლების ძირითადი დარგი - მასწავლებლის განათლება

 ქვედარგი - დაწყებითი განათლების პედაგოგიკა

დიპლომი ჩვეულებრივი

  1. ბერეკაშვილი მარი                        
  2. ოსმანოვი გალიბ                             
  3. ხასმამედოვა აიდან                        

მომხრე: 18

წინააღმდეგი: 0

თავი შეიკავა: 0

დაადგინეს: მიენიჭოთ განათლების ბაკალავრის აკადემიური ხარისხი და მიეცეთ შესაბამისი დიპლომი 2020/2021 სასწავლო წლის შემოდგომის  სემესტრის კურსდამთავრებულებს:

 სწავლების ძირითადი დარგი - მასწავლებლის განათლება

 ქვედარგი - დაწყებითი განათლების პედაგოგიკა

დიპლომი ჩვეულებრივი

  1. ბერეკაშვილი მარი                         
  2. ოსმანოვი გალიბ                             
  3. ხასმამედოვა აიდან                        

საბჭომ კენჭი უყარა წინადადებას:

      მიენიჭოთ განათლების მეცნიერებების მაგისტრის  აკადემიური ხარისხი და   მიეცეთ შესაბამისი დიპლომი  2020/2021 სასწავლო წლის შემოდგომის  სემესტრის კურსდამთავრებულებს:

სწავლების ძირითადი დარგი - განათლების მეცნიერებები

დიპლომი წარჩინებით

  1. ლობჟანიძე მაკა                             

დიპლომი ჩვეულებრივი

  1. გოგიშვილი მარი                         

დაადგინეს:       მიენიჭოთ განათლების მეცნიერებების მაგისტრის  აკადემიური ხარისხი და   მიეცეთ შესაბამისი დიპლომი  2020/2021 სასწავლო წლის შემოდგომის  სემესტრის კურსდამთავრებულებს:

სწავლების ძირითადი დარგი - განათლების მეცნიერებები

დიპლომი წარჩინებით

  1. ლობჟანიძე მაკა                             

დიპლომი ჩვეულებრივი

  1. გოგიშვილი მარი                           

3. სასწავლო საგანში: "განათლების პოლიტიკის ძირითადი ტენდეციები" (გ.შერვაშიძე) შეტანილი ცვლილების დამტკიცება;

ფაკულტეტის საბჭოს წევრებმა  განიხილეს  სასწავლო საგანში: "განათლების პოლიტიკის ძირითადი ტენდენციები" (გ.შარვაშიძე) შეტანილი ცვლილებები. კერძოდ, ორი შუალედური გამოცდის /თითოეული: 20 -20 ქულა/ ნაცვლად ერთი შუალედური გამოცდა, რომელიც შეფასდება 40 ქულით.

ფაკულტეტის საბჭომ კენჭი უყარა აღნიშნულ ცვლილებას.

მომხრე: 18

წინააღმდეგი: 0

თავი შეიკავა: 0

დაადგინეს:  დამტკიცდეს სასწავლო საგანში: "განათლების პოლიტიკის ძირითადი ტენდენციები" (გ.შარვაშიძე) შეტანილი ცვლილება.

4. პროფესორთა მიერ შესრულებული სამუშაოს შეფასებისა და ანაზღაურების სისტემა

პროფესორმა თამარ გაგოშიძემ საბჭოს წევრებს მოკლედ მოახსენა პროფესორთა მიერ სამუშაოს შესრულებისა და ანაზღაურების სისტემის შესახებ. მან აღნიშნა, რომ წინა შეხვედრაზე განხილული დოკუმენტთან დაკავშირებით საბჭოს წევრებს გაუჩნდათ გარკვეული მოსაზრებები, რომელებიც აისახა  შეფასებისა და ანაზღაურების ახალ სისტემაში. სამეცნიერო კვლევებისა და განვითარების სამსახურის უფროსმა დიმიტრი ჩუბინიძემ დეტალურად ისაუბრა ცვლილებებთან და დოკუმენტის საბოლოო ვერსიასთან დაკავშირებით.  მან საბჭოს წევრებს წარუდგინა ამომწურავი პრეზენტაცია ფაკულტეტის  ახალი სისტემისა და მისი ყველა კომპონენტის შესახებ. ფაკულტეტის საბჭოს თავმჯდომარემ აღნიშნა, რომ შემუშავებული დოკუმენტი გადაეცემა იურიდიულ სამსახურს და მხოლოდ შემდგომ უკვე მოხდება მისი დამტკიცება.

5.სხვა

ასოცირებულმა პროფესორმა ხათუნა მარწყვიშვილმა დააყენა დოქტორანტთა საუნივერსიტეტო დაფინანსებისათვის კანდიდატთა წესში (დანართი 1. დოქტორანტთა შერჩევის კრიტერიუმები) ცვლილების შეტანის საკითხი. მან აღნიშნა, რომ მნიშვნელოვანია წესის რამდენიმე პუნქტში შევიდეს შემდეგი ცვლილებები: 

  • ჩაემატოს შეფასების კომპონენტი N11.1.  წიგნის/სახელმძღვანელოს/სტატიის რეცენზირება/რედაქტირება.  აქტივობის წონა განისაზღვროს 10 ქულით;
  • ჩაემატოს შეფასების კომპონენტი N11.2.  სასწავლო ან სამეცნიერო-კვლევითი საქმიანობის შეფასება (რეცენზირება)  (მათშორის: სამაგისტრო ნაშრომი, კვლევითი პროექტი). აქტივობის წონა განისაზღვროს 5 ქულით და შეფასდეს ერთხელობრივად, მხოლოდ 1 აქტივობა;
  • შეფასების კომპონენტები N13 და N14 იქცეს ერთი კომპონენტის ორ ქვეკატეგორიად და მათი ფორმულირება განისაზღვროს შემდეგი სახით: 13.1. კვლევითი ვიზიტი, გაცვლითი სემესტრი; აკადემიური სტაჟირება;  13.2. ვორქშოპი, ტრენინგი და სხვ. კვალიფიკაციის ასამაღლებელი აქტივობა;
  • შეფასების კომპონენტი N12 და N13.2 (12. ადგილობრივ სამეცნიერო ან სამეცნიერო–პოპულარულ აქტივობებში მონაწილეობა, 13.2. ვორქშოპი, ტრენინგი და სხვ. კვალიფიკაციის ასამაღლებელი აქტივობა შეფასდეს ერთხელობრივად, მხოლოდ 1 აქტივობა.

ფაკულტეტის საბჭომ კენჭი უყარა აღნიშნულ ცვლილებებს.

მომხრე: 18

წინააღმდეგი: 0

თავი შეიკავა: 0

დაადგინეს:

  • ჩაემატოს შეფასების კომპონენტი N11.1.  წიგნის/სახელმძღვანელოს/სტატიის რეცენზირება/რედაქტირება.  აქტივობის წონა განისაზღვროს 10 ქულით;
  • ჩაემატოს შეფასების კომპონენტი N11.2.  სასწავლო ან სამეცნიერო-კვლევითი საქმიანობის შეფასება (რეცენზირება)  (მათშორის: სამაგისტრო ნაშრომი, კვლევითი პროექტი). აქტივობის წონა განისაზღვროს 5 ქულით და შეფასდეს ერთხელობრივად, მხოლოდ 1 აქტივობა;
  • შეფასების კომპონენტები N13 და N14 იქცეს ერთი კომპონენტის ორ ქვეკატეგორიად და მათი ფორმულირება განისაზღვროს შემდეგი სახით: 13.1. კვლევითი ვიზიტი, გაცვლითი სემესტრი; აკადემიური სტაჟირება;  13.2. ვორქშოპი, ტრენინგი და სხვ. კვალიფიკაციის ასამაღლებელი აქტივობა;
  • შეფასების კომპონენტი N12 და N13.2 (12. ადგილობრივ სამეცნიერო ან სამეცნიერო–პოპულარულ აქტივობებში მონაწილეობა, 13.2. ვორქშოპი, ტრენინგი და სხვ. კვალიფიკაციის ასამაღლებელი აქტივობა შეფასდეს ერთხელობრივად, მხოლოდ 1 აქტივობა.

საბჭოს თავმჯდომარე: პროფესორი თამარ გაგოშიძე   

საბჭოს მდივანი: ასოცირებული პროფესორი ირინე ჟვანია